[muzyka_jest] spot

13 października 2015   /   byMartyna  / Categories :  Projekty

DSC00169
_DSC0087
DSC00291
DSC00377

Martyna Majewska – scenariusz i reżyseria
Anna – koncepcja i projekt instalacji
Marcin Cichy – projektowanie interakcji, kreatywna produkcja, konsultacje artystyczne
Tomasz Gawroński – animacje, 3D, mapping, konsultacje techniczne i artystyczne
Patryk Zimończyk – animacje, 2D, mapping
Jakub Lech – animacje, mapping video, motion capture, teaser
Jakub Hader – animacje, mapping video, motion capture
Wiesław Bartkowski – projektowanie interakcji, systemy złożone
Szymon Pepliński – projektowanie interakcji, kreatywna technologia
Łukasz Zimny – konstrukcje stalowe
Ilona Gumowska – taniec i choreografia solowa
Karolina Majewska – solo skrzypcowe
Pola Błasik – wokalizy i narracje
Alicja Kalinowska wokalizy i narracje
Anja Sejdak – wokalizy i narracje
Justyna Woźniak – wokalizy i narracje
Adrian Kąca – wokalizy i narracje
Maciej Maciejewski – wokalizy i narracje
Dawid Majewski – aranżacja wokaliz
Ewa Gądek – przygotowanie wokalne
Chór Chłopięcy NFM
Małgorzata Podzielny – przygotowanie Chóru
Tomasz Chudyk – akompaniament Chóru
Projekt składa się z dwóch części: instalacji BIAŁY SZEŚCIAN oraz nocnego mappingu na fasadzie NFM, opowiadającego o NATURZE DŹWIĘKU.
Interaktywna instalacja będzie dostępna dla widzów od godz. 10:00 do 22:00, z wnętrza sześcianu wydobywać się będą wyłonione w konkursie kompozycje współczesne.
Finał odbędzie się o godzinie 21:30, podczas pokazu multimedialnego wystąpi Chór Chłopięcy NFM, skrzypaczka z Escola Superior de Música de Catalunya oraz tancerka z solową choreografią tańca współczesnego. Projekcje, które poruszą fasadą budynku przygotowuje Extended Studio (Pola Borkiewicz, Patryk Zimończyk, Tomasz Gawroński) we współpracy z Jakubem Lechem i Jakubem Haderem do muzyki Marcina Cichego.
Instalację zaprojektowała Anna Haudek. Za scenariusz i reżyserię odpowiada Martyna Majewska.
Czas trwania: około 20 minut. Istotą wydarzenia jest podkreślenie wizerunku NFM jako otwartej przestrzeni dla muzyki rozumianej globalnie. Miejsca dla piękna, którego forma geometryczna (architektoniczna), ma być wypełniana dźwiękami, brzmieniami, muzyką. Artyści chcą dać wyraźny sygnał, że mamy do czynienia z nowym zjawiskiem , gdzie obok muzyki w wersji koncertowej i scenicznej możliwe będzie doświadczenie najszerzej rozumianego eksperymentu muzycznego, a nawet performance’u przekraczającego granice tradycyjnego podziału rodzajów sztuki.